بهزیستی استان تهران، برترین دستگاه در کسب رضایت مردم در جشنواره شهید رجایی شد

مدیرکل بهزیستی استان تهران در جشنواره شهید رجایی، موفق به کسب رتبه برتر در محور "کسب رضایت مردم" شد. این دستاورد، نشانی از تلاش‌های بی‌وقفه بهزیستی استان تهران در ارائه خدمات بهینه و توجه به نیازهای اقشار آسیب‌پذیر جامعه است.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی استان تهران؛در اختتامیه جشنواره شهید رجایی که با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی، بخشداران و مسئولین بلندپایه کشوری و استانی برگزار شد، مدیرکل بهزیستی استان تهران توانست با تکیه بر خدمات کیفی و تلاش‌های مستمر در راستای جلب رضایت مردم، رتبه برتر را در محور "کسب رضایت مردم" از آن خود کند. این جشنواره به‌ منظور ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود و کسب این عنوان توسط بهزیستی استان تهران نشانگر نقش برجسته این سازمان در ارائه خدمات به اقشار مختلف به‌ویژه گروه‌های نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه است.

بهزیستی استان تهران، برترین دستگاه در کسب رضایت مردم در جشنواره شهید رجایی شد

محمد نصیری مدیرکل بهزیستی استان تهران در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های کارکنان و همکاران این سازمان، موفقیت به‌دست‌آمده را مرهون تلاش‌های جمعی، برنامه‌ریزی مدون، و تعهد به خدمت صادقانه به مردم دانست. وی افزود: "کسب این عنوان، وظیفه ما را در بهبود و گسترش خدمات رفاهی و اجتماعی سنگین‌تر می‌کند و ما متعهدیم که با استفاده از همه ظرفیت‌ها و منابع موجود، در جهت افزایش کیفیت زندگی و رفاه اقشار تحت حمایت و توسعه سلامت اجتماعی گام‌های موثرتری برداریم. "

بهزیستی استان تهران، برترین دستگاه در کسب رضایت مردم در جشنواره شهید رجایی شد

این موفقیت بهزیستی استان تهران در حالی رقم خورده است که این نهاد در سال‌های اخیر با ارائه برنامه‌های نوین حمایتی، بهبود فرآیندهای خدمت‌رسانی و توجه ویژه به اقشار آسیب‌پذیر توانسته است رضایت مردم را به شکل چشمگیری جلب کند. در ادامه، مدیرکل بهزیستی بر تداوم این روند و افزایش تعامل با مردم و بهره‌گیری از بازخوردهای آنان برای ارتقای سطح خدمات تاکید کرد.

بهزیستی استان تهران، برترین دستگاه در کسب رضایت مردم در جشنواره شهید رجایی شد

جشنواره شهید رجایی هرساله به ارزیابی و تقدیر از دستگاه‌های اجرایی برتر می‌پردازد و محورهایی چون بهره‌وری، شفافیت، مسئولیت‌پذیری، و کسب رضایت مردم از جمله معیارهای اصلی این ارزیابی‌هاست.

کد خبر 118951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد